Fitness na JasneJ


ZAJĘCIA FITNESS - opis

Lady styling
Czyli poczuj się kobieco w rytmach bachaty, rumby, salsy!
Naucz się tańczyć I poznaj swoje ciało. Wiek nie gra roli. Taniec solo to doskonała aktywność poprawiająca kondycję pozwalająca pokochać swoje ciało.

Cardio dance
Trening poprawiający kondycję I wytrzymałość z elementami tańca. Spalanie kalorii to nie jedyny plus tych zajęć, w rytmie muzyki wzmacniamy również serce.

Trampoliny
Trening przez zabawę? Czemu nie! To właśnie połączenie intensywnych ćwiczeń fizycznych z dużą dawką zabawy sprawia, że zajęcia cieszą się tak dużą popularnością. Jakie płyną z niego korzyści? Radość – endorfiny, poprawa kondycji, piękniejsza sylwetka i mniejsza ilość kilogramów.
Spinning
Mocny wycisk w kolarskim klimacie. Zajęcia odwzorowują jazdę na rowerze po nierównym terenie. Ich specyfika opiera się na zmianie tempa wraz z muzyką. Odpowiedni nastrój na Sali, kameralne grupy i energetyzująca muzyka sprawiają, że nawet największe tempo nie stanowi problemu.
Tabata
To intensywny trening dla osób, które nie mają za dużo czasu na ćwiczenia. Maksymalizuje efekty w minimalnym okresie czasu. Ćwiczenia polegają na powtarzaniu konkretnej sekwencji w interwałach przy maksymalnym wysiłku, a później odpoczynku. Pracujemy efektywnie przez 20 sekund i odpoczywamy przez kolejnych 10. Celem ćwiczeń jest przede wszystkim poprawienie kondycji.
Tabata polecana jest dla osób, które już ćwiczą. Dla początkujących polecamy najpierw ćwiczenia rozgrzewające.

Pilates
Praca z ciężarem własnego ciała to główne założenie tego treningu.  Uruchamiane są wszystkie grupy mięśniowe poprzez rozciąganie, uelastycznianie i wzmacnianie – od rąk, barków i pleców, przez brzuch, aż po nogi i pośladki. Ćwiczenia mają harmonijny charakter. Wykonuje się je powoli, z dbałością o prawidłową technikę i oddech.
Pilates to zajęcia dla każdego, jest to trening bezpieczny, nieprzekraczający możliwości swojego ciała.
Zumba
Opiera się na elementach aerobiku oraz tańcach latynoamerykańskich. Ten innowacyjny trening fitness, to gwarancja osiągnięcia wspaniałej sylwetki, poprawy kondycji oraz dobrego samopoczucia. Z tego względu z roku na rok ćwiczenia rozpoczyna coraz więcej osób, które pragną urozmaicenia podczas wysiłku fizycznego.

Układy oparte o proste kroki wykonywane w rytm muzyki jak merenga, salsa, samba, reggeton, cumbia, flamenco oraz taniec brzucha, porwą wszystkich do tańca. Zumba to unikalne układy, dzięki którym będziesz się świetnie bawił, spalisz zbędne kalorie, a w zamian zyskasz nowe pokłady energii.
 BPU
Czyli brzuch, pośladki uda. Ćwiczenia mają za zadania poprawienie tych właśnie partii ciała. Wzmacniają i kształtują dzięki wielokrotnemu ich powtarzaniu oraz pracy z obciążeniem.
Ćwiczenia z gumami
Ćwiczenia z gumami angażują mięśnie do większej pracy, poprawia mobilność stawów, wzmacniając zarówno duże partie mięśniowe, jak i tzw. core naszego ciała, czyli mięśnie posturalne. Taki trening bardzo dobrze kształtuje, wzmacnia i poprawia sylwetkę.
Treningi są dobierane do poziomu zaawansowania uczestników. Polecane są dla osób chcących poprawić postawę ciała oraz wzmocnić dolne partie mięśniowe

 

Czekamy na Ciebie, na Jasnej!
Kontakt Zajęcia Fitness

Rezerwacja/Informacja:
32 411 99 99